Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Neleke's Blog
15 février 2007

This Is Me ...

Hello Hello !!!!

Ik ben dus Neleken. Ik ben een klein meisje met een grote mond en een groot hart. Ik hou ervan om mensen te helpen en heb een luisterend oor en een goede schouder om op uit te huilen. Maar natuurlijk verwacht ik wel dat ik dat dan ook kan bij mijn vrienden.

Peter___Ik_in_Parijs

Mijn identiteitskaartje:

Naam: Bauwens
Voornaam: Nele

Geboortedatum: 23 april 1986
Geboorteplaats: Asse
E-mailadres: nele@solid-it.be

Haarkleur: Bruin (maar nu zwart gekleurd)
Kleur ogen: Grijs-Groen
Lengte: 1m54

Hobby's:
- Jeugdbeweging (VKSJ)
- Bestuurslid Jong VLD Asse
- Dansen met mijn vrienden
- Naar de bioscoop gaan
- Spelen met mijn hondje(s)
- Mijn vriendje verzorgen/plagen

Publicité
Publicité
Commentaires
Neleke's Blog
Publicité
Publicité